pátek 31. května 2019

Květen u nás na zahradě

Květen byl jeden z nejaktivnějších měsíců - už proto, že to mě nepronásleduje astma a alergie, ty nastupují až v červnu. Takže musím stihnout co nejvíc věcí v průběhu května, abych si trochu "napracovala". 


Kombinované záhony se moc pěkně rozjely, takže už v polovině května jsme mohli sklízet rukolu, špenát a ředkvičky. A že ředkvičky byly! Po předchozích letech, kdy se mi moc nedařilo, se konečně urodilo dost ředkviček, aby zbylo i na mě, nejen na děti. :)


Nejvíc se ředkvičkám dařilo asi mezi mrkví, tam rostly do moc pěkných rozměrů. 


Přišel taky čas na osazení skleníku, který neteř Markéta připravila na další sezónu. Část rajčat jsme si předpěstovali, část jsme dostali od kamarádky. Loni se mi osvědčila cherry rajčata Black Cherry a klasická rajčata Stupické polní z Permasemínek, takže jich letos máme víc.


Jeden ze dvou smíšených záhonů - ke konci května jsem sklidila dvě řady špenátu a místo něj zasadila rajčata. A i když to na další fotce vypadá, že špenátu bylo požehnaně, ve skutečnosti jsou to jen dva velké sáčky špenátu do mrazáku...


Do země taky přišly brambory, které letos pěstujeme dvěma způsoby - klasicky v půdě a pak taky v trávě. Tam přišlo jen šest pokusných brambor, z nichž šest vzešlo. Na velkém záhonu vzešly skoro všechny brambory, takže se snad dočkáme aspoň nějaké úrody. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat