neděle 8. dubna 2018

Duben 2018 poprvé

Jaro konečně dorazilo i na Vysočinu. Zasadila jsem na konci března keře a protože pak přišly mrazy, tak jsem se jen modlila, aby keře nezmrzly a uchytily se. Podle josty (vlevo) to vypadá, že se povedlo, bližší prohlídka ukázala, že to možná krom dvou nebo tří přežily všechny keře. Tak uvidíme. 


Pažitka vyrostla na všech čtyřech místech, kde šla loni do země - a to na dvě z těch míst přišla úplně obyčejná pažitka ze supermarketu... Nevěřila jsem tomu, ale přežila. :) Na zcela nečekaném místě roste divizna - bohužel je to místo značně frekventované, takže jsem sama zvědavá, jestli se divizně vůbec povede vyrůst. Ale snad ví, co dělá...

Rebarbora vylezla ze země mezi prvními, přičemž vyrostla na obou místech, kam jsem ji loni zasadila - jedna ve "skalce" pod terasou, druhá v rohu zdi, kde jsem pro ni loni vytvořila kamennou "ohrádku". 

Na vyvýšeném záhoně (zatím jediném, který máme) se už něco klube. Otázkou je, co to vlastně je, mám pocit, že jsem tam zasela rukolu, tak snad to je opravdu ona. :)) No a na poslední fotce je medvědí česnek, který jsem sázela loni pod kanadské borůvky a na tři další místa v zahradě. Dneska jsem zjistila, že medvídek vyrostl všude, kam přišel! No fakt, všude! Mám obrovskou radost a doufám, že se mu u nás bude dařit i v dalších letech.

Žádné komentáře:

Okomentovat